2010. augusztus 17., kedd

Új verseim!!! 1. rész

Megborzong tested, lelked.
Megborzong szíved, véred.
Megborzongat az érzés mi megérint.
Megborzongat a gondolat mi megrémít.

**********************************************

Tükörbe nézve magadat látod,
fénytelen szemek, száraz ajkak.
Egy kedves arc, mely szomorúan tekint magára,
egy magányos lélek, mely egymaga él bezárva.

********************************************************

Suttogó hangok - hallod őket.
Simogató kezek - érzed őket.
Ott vannak mind körülötted,
de nem látod, de ők látnak téged.

*********************************************

Boszorkányok éjjelén,
mágia hatalma felülkerekedvén.
Szél viszi az igét az égieknek,
kik erővel ruháznak fel téged.

****************************************************

Borús felhők szelik át az eget,
szomorú gondolatok járnak fejedben.
Komor hangulat uralkodik szívedben,
napfény sem tud áthatolni rajta.

************************************************

Szerelmet vallanék, de már túl késő.
Elmentél egy szó nélkül.
Hiába minden, amit érted tettem.
Máshol keresed a szerelmet.

*******************************************************

Tüzes nyári estén, mikor megismertél,
bearanyoztad életem minden percét.
Az érzés, mely te teremtettél nekem,
tova tűnt, amikor elfeledtél engem.
Egyik napról a másikra elmentél,
nem hagytál magad után semmit.
Emlékeimben ugyan elhalványult arcod,
de a keserűség még mindig ott él bennem.

**********************************************************

Kezedbe adtam szívemet,
hagytam, hogy tied legyen.
Nem sejtettem kinek adtam,
csak mikor már darabokra törted.

*******************************************************

Szívembe zártalak egy életen át,
szívemben őrzöm mit nekem adtál.
Szívembe olvadt minden egyes szó mit mondtál,
szívemben fájdalom, mert elhagytál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése