2010. augusztus 24., kedd

Vegyes versek - unatkoztam:)

Csókkal pecsételted esküd,
csókkal üdvözölted őt.
Szíved érte dobogott,
szíved róla álmodott.
S amikor megszólaltak a harangok,
s kimondtátok a boldogító igent,
jött egy villám beléd csapott,
s a vőlegény elkárhozott.

----------------------------------------------------

Mérget csepegtettél anyósod bögrébe,
de helyette az asszony húzta fel egyszerre.
Nem bánkódtál sokat,
hoztad az új asszonyt,
aki nem más, mint az anyósod.

************************************************

Részeg voltál, mint a kancsó.
Elterültél a padlón.
Hányásodban fetrengtél,
s közben kaján nevettél.

...........................................................................................

Mentél az úton karikás szemekkel.
Jöttek sorra az autók,
s te lestoppoltad őket.
Ők meg csak átmentek rajtad,
csak úgy stoppoltak téged.

-----------------------------------------------

Nem mondtam el neked mennyire fontos vagy nekem.
Nem mondtam el neked mennyire kellesz nekem.
S te nem gondoltad volna mennyire szeretlek.

**************************************************************

Hűséget esküdtél, hűséget fogadtál,
az első perctől kezdve hazudtál.
Hűséges volt hozzád,
s szeretett téged.
Te mégis átnéztél rajta,
s elhagytad másvalakiért.
Hűséget esküdtél, hűséget fogadtál,
az első perctől kezdve hazudtál.
Hiába volt hozzád jó,
tett meg mindent amit kértél.
Te mégis átnéztél rajta,
s elhagytad másvalakiért.

2 megjegyzés:

  1. Az anyósos nagyon ott van;)
    Meg a háromsoros is:D
    A többi se semmi:) Gratula;D
    Én is így akarok unatkozni:P
    OneGirl

    VálaszTörlés
  2. Az unatkozásom végeredménye, hogy nem mindig tudtam értelmet kovácsolni.

    VálaszTörlés