2010. augusztus 11., szerda

PANCSOLÓ KISLÁNY

Kovács Eszti


Ha végre itt a nyár, és meleg az idő,
Az ember strandra jár, mert azért van itt ő,
Míg anyu öltözik, az apu ideges,
Mert olyan lassan készül el, hogy addigra este lesz.

Jaj úgy élvezem én a strandot,
Ottan annyi a szép és jó,
Oly sok vicceset látok, hallok,
És még Bambi is kapható !

A strandon az is jó, hogy van még sok gyerek,
És van homokozó, és labdázni lehet.
Csak azt nem értem én, sok néni miért sikít - jujj !
Ha véletlen egy labda épp egy bácsira ráesik ?

Az apukára is én azért ügyelek,
Mert mindig odavisz a lelkiismeret,
Ha fekszik a napon, és izzad már szegény,
Kis vödröm vízzel megtöltöm, és rálocsolom mind én.

De este szomorú a hazafelé út,
Mert otthon az anyu a fürdőkádba dug.
Már volt vele ezért már nagyon sok vitám,
Mert ki hallott még ilyen dolgot, fürdeni strand után.

Otthon nem szeretem a strandot,
Abban semmi sem szép, sem jó.
Gyorsan mosdani, mást sem hallok,
És még Bambi sem kapható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése