2011. március 15., kedd

Christin Dor Versei - Szerelem

Christin Dor Versei
-
Szerelem


Fénylő kék óceán mi borítja szemedet.
Gyönyörű s titokzatos egyben.
Nem félek tőle, ha belenézek.
Inkább örülök, hogy magamat fedezem fel benne.
Nincs jobb, mint az, hogy annak a szemében látom magam viszont, aki szerelmes vagyok.

***

Harcoltam érted, mert szerettelek.
S ez a harc elsöprő győzelem.
Ha akkor nem így cselekszem,
most nem lennél itt velem.

***

Kitartok melletted, amíg kéred.
Szeretni foglak, amíg élek.
Örökre veled élni, ha tehetném.
Annyira szeretlek téged.

***

Nem kell nekem gyémánt, se más drágakő.
Csak te kellesz nekem egy egész életre.
Lehet elfogult vagyok, ábrándozó.
De amíg te velem vagy csak álmodozhatok.

***

Szerelem, ami elpusztít.
Szerelem, ami megrészegít.
S ha mindkettő egyszerre lenne jelen,
akkor is szeretni foglak téged.

***

Sokat változtál az évek alatt.
Én magam is sokat változtam.
De ami állandó s örök maradt az a szerelem mi bennem van irántad.

***

Örök szerelem. Mi rólunk szól.
Örökkön örökké. Ezt fogadtuk.
S ha az örök nem lenne elég,
úgy kívánom a végtelen időt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése