2011. március 2., szerda

Egy kis olvasnivaló!!!


Gyerekmesék - ezt a címet adtam ennek a blognak, habár több benne a vers, mint a mese:) Ugyanakkor itt kezdtem el az Arlen Völgy Legendáját, amit áttettem egy másik blogba, amiben az én kis történeteim fognak szerepelni, azaz már szerepelnek, hisz nagyban írogatom:) Aki netán erre tévedne és szívesen olvasná a másik blogom, akkor szívesen várom:) Próbáltam tényleg egy gyerekeknek szóló mesét kitalálni és leírni. Nem tudom mennyire sikerült, de remélem valamelyest igen. Ha valaki mégis megkérdezné miért nem változtatom meg ennek a blognak a nevét, az lenne a válaszom, hogy így tetszik és már megszoktam:)


Ez szintén az én blogom. Szintén történetek vannak és lesznek benne. Nemrég nyitottam meg. Más műfaj, más történetek, más kategória és még sorolhatnám. Számomra egy kedves kis történet, ami előre szólok nem éppen tündérmese:) Na jó azért ajánlom mindazoknak, akik szeretik a hasonló műfajban szereplő történeteket:) Ugyanakkor mindent leírtam a blogban, hogy miért ez a neve, miért döntöttem úgy, hogy megnyitom és így tovább. Sok oldalamat megszeretném mutatni mindenkinek. Ahogy verset úgy regényeket is szeretek írni. Több műfajban természetesen. Ez az egyik, ami még hozzám közelebb áll. Majd lesznek még hasonló művek is fent, de nem csak ebben, hanem a másikban. Azért választottam ketté, mert tényleg nagyon különbözőek a stílusuk és nem akartam egyszerre összetömöríteni mindet. Ezzel persze a saját időmet nehezítem, de én ilyen vagyok. Mindig a bonyolult helyzeteket választom. Úgyhogy, aki olvassa írjon kommentet, mert mindig jól jöhet. Csak finoman persze! Észrevételek bármi, amit úgy gondoltok jöhet. Persze azt sem én döntöm el, hogy kinek mi tetszik, vagy hogy egyáltalán olvassa-e:)



Pusy.Sya.Kriszta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése