2011. március 21., hétfő

Különböző idézetek

Youn In-Wan - Árnybíró

Idézetek

Lehetsz bármilyen erős, ha egy aljas ellenfél megtéveszt és hátba szúr.

Ha a fény elől folyton a sötétségbe menekülsz, soha nem jön el számodra a hajnal.

Az emberek arra vágynak leginkább, hogy tiszta szívvel tudjanak az égre nézni.


Murakami Haruki

Idézetek


A saját történetemet keresem, és, mélyen a felszín alá ásva, megtalálom a lelkemet.
Mosolyában nincs mélyebb jelentés vagy rejtett gondolat. Mosoly pusztán a mosolygás kedvéért.
Az emlékek azok, amelyek a testet belülről átmelegítik, ugyanakkor darabokra szaggatják.
 Benina - Bíborhajú - A Boszorka fénye
Idézetek
De elvihetnek téged a világ legszebb, legbékésebb tájaira, ha a szeretteid nincsenek veled, nem élvezed a látványt, nem érzed a biztonságot.

A bibliai csapások sűrítménye vagyok. Az ördöggel a sarkamban döbbenek rá, hogy én magam vagyok a megtestesült gonoszság. A könnyem maró sav, és a szeretteim tartják sáros glóriámat, miközben én szíven döföm őket. Jobb lenne, ha egyszerűen nem léteznék.
Richard Bach - Illúziók
Idézetek
Azt tanítod a legjobban, amit magadnak kell leginkább megtanulnod.
A mondanivalód csak nagyon kevés embert fog érdekelni, de ez így van rendjén. Ne feledd: egy mester értéke nem a köréje csődülő tömeg nagyságával mérhető.
Jeaniene Frost - Karó és sírhant
Idézetek
Ki mondja, hogy a szerelem könnyű dolog? Én biztosan nem.
Az emberek alapvetően megmaradnak olyannak, amilyenek eredetileg voltak.
 A bosszúvágy a legüresebb érzések egyike.
Abból látszik igazán valakinek a jelleme, ahogy a gyengébbekkel bánik.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Júj, a kedvenc mangáim! Imádom őket! Persze azért vannak más kedvencek is... :$Jó itt is olvasni őket :D -remélem még lesznek ilyenek *bizakodik*

    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Minden, ami manga és anime!!!:) Akkor a te kedvedért még teszek fel néhány idézetet, persze a magam örömére is, hisz én is nagyon, de nagyon szeressem őket!!!:)

    VálaszTörlés