2011. március 25., péntek

Boszorkányhét 4. rész

Boszorkányság

Slayers - A kis boszorkány
Varázslatok


Fénygömb
Ó, hatalmas erő!
Forrás vörösen izzó skarlátpiros láng.
Kezembe fénylő gömböt juttassál! 

Delej Gömb!
 Ó, hatalmas erőforrás!
Vörösen izzó földöntúli láng.
Kezembe pusztító gömböt juttassál!

Erőnövelő
Nagy őr, ki a nagy világot őrzöd.
Add át nekem minden erőd.
Enged át nekem minden hatalmad.
Kérlek téged, varázserőt kezembe add! 
 
Fagyos indák
Dermesztő szél, ki végig söpörsz a világon.
Szemünkre hull jeges álom.
Nem mozdul ki, utolér, ereiben megfagy a vér.

Megidó Lángja
Túlvilági szellemek.
Szánalmas, gonosz lények.
Tisztuljatok meg a fénytől.
Tűnjetek el e vidékről!
Kérlek kő, adj nekem hatalmat. 

Villámcsapás!
 Te, ki eget, s földet összekapcsolsz.
Hatalmas víztömeg, halld most hangom.
Féktelen erőd kezembe zúduljon!
  
Tüske erdő!
 Kezem alatt lévő föld.
Tüskéket most kilőj! 

Sárhullám!
 Végtelen föld!
Te, ki táplálsz minden életet.
Temesd magadba most e félelmetes szörnyeteget!
 
Gyilkos örvény!
 Örökkön égő kék tüzek.
Világítsátok meg hatalmát lelkemnek.
Szólítlak téged végtelen!
Add meg kívánalmát szívemnek.
Szólítlak téged végtelen!
Add meg kívánalmát szívemnek. 

Varázsmadár!
 Csillagok, mik tarkítjátok az éjjeli eget.
Ne feledjétek a földdel kötött egyezséget!
Életemet ajánlom fel most megidézésére! 

Sárkányiga!!!
Túlvilági erő,
karmazsin vérfolyam,
régmúlt idők homályából,
ismét felbukkansz.
Nem riadok vissza,
hogy ellenség megússza.
A rám ruházott hatalom,
add, hogy gonoszt pusztítson!!!
Add, hogy gonoszt pusztítson!!! 

II.
Sötétség a szürkületben,
vértől duzzadó mederben.
Időknek sírjába temetve,
téged hívlak most életre,
hogy emeld az erőm négyszeresre!!!
Pusztuljon vele minden,
mi eddig utamba állt,
s legyen helyette sivár,
de reményekkel teli táj!
 Egyesítsük hát hatalmunkat,
és öltsön testet most benned a tudat!
Sárkányiga!!! 

III.

Sötét ura négy világnak,

teremtője éjszakának.
Jöjj el, ha hívlak téged,
az ellenségem ellenséged!
Mágikus erőm és varázslatom árán,
megtisztul a lélek és elpusztul az ármány!
A végtelen időben megidézlek téged,
ott, hol kopogtat a halál és véget ér az élet!
Túlvilági erő,
karmazsin vérfolyam,
régmúlt idők homályából ismét felbukkansz.
Kérlek segíts most nekem,
hogy ellenségem semmivé legyen!
A rám ruházott hatalom,
add, hogy gonoszt pusztítson!
Sárkányiga!!!

IV.

Pokolnak vaksötétje,

ártatlanok vére.
Mindenható kezem,
bűnös szívedet elérte.
Sárkányiga!!!

 Megjegyzés: Ez az első számú kedvencem az összes többi varázslat közül:) Sárkányiga!!!

Lángszóró fej!
Hideg kardja,
sötét üresség.
Szabadul ki a Menny rejtekéből!
 Egyesülj akaratommal.
Forrj eggyé testemmel.
Lépjünk a pusztítás mezejére! 
  
Végzet villámai!!!
 Álom zárja le a szemem,
álmok ura szárnyalj velem!
Dermesztő kard,
tüzes átok,
a gonoszságra rátalálok!
 Rögös úton jár a lélek,
a bosszúért visszatérek!
Isteneknek teste roppan,
az erőtől mi bennem van!

Szörnybéklyó!!!
 Fénykarddal:
Kard!
Adj nekem erőt!
Sötétség!
A legmélyebb feketeségből feléledj!
 Rémálmok ura, ki napként tündökölsz,
a káosz tengerének vízében tükröződsz!
Most téged hívlak,
s fohászkodom,
ki előttem áll,
elpusztuljon!
Erő szálljon karomba,
és karomból kardomba!
Kard!
Fogadd be a sötét erőt!
Parancsomra a gonoszt megöld!
  
 Legsötétebb erők átka,
sújts le rá az éjszakába!
Fényeknek árnya jöjj elő,
hatalmad által űzd el őt!
Parancsolóm téged szólítalak!
Igen, halld meg most hangomat!
Dőljenek igádba mindazok,
kiknek bűne itt honol!
Oszd meg erőd testemmel,
sötét hatalmadnak teljével!
Szörnybéklyó!!! 

Tüzes nyilak!
 Földöntúli hatalom,
adj erőt, ha akarom!
Testem erőt merítsen,
rázzon láncot, s bilincset!
  
Újjászületés!
Legyen áldott teremtő kezed,
mivel az életnek magját elvetetted!
Imádkozom előtted, és kérlek téged,
adj még egy esélyt lényednek! 

Rémálmok Hercege
Én vagyok minden sötétség forrása és megteremtője.
A Káosz óceánján aranyként ragyog testem.
Belőlem fakad a gonoszság és a világ összes szenvedése.
Az egyszerű halandók rémálmait én szövöm fagyos borzalommá,
és kísérem a gyenge szívűeket magányos óráikban.
Én vagyok a RÉMÁLMOK HERCEGE!!!

A Rémálmok Hercegének a hatalma
Hatalmam a tudatomban rejlik.
Tudatom a hatalmam!
A tudatom szabadon szárnyal.
A hatalmam is szabadon szárnyal!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    -Sárkányiga!
    -Lina, neee! -és mindenki fedezékbe vonul xD
    De imádom ezt az animét:) Egyik kedvencem! Főleg Lina:)
    Örülök, hogy összeszedve is elolvashattam őket:D Szép emlékek xD Főleg a Rémálmok Hercegéne hatalma ;) Zelgadisz, Gauri, Amelia (L) és persze Xelos és Félia:) -azt hiszem így írjuk :P

    OneGirl voltam... :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem ezt az animét!!! Még az öcsém is kedveli:) Mindig azt vártam mikor rukkol elő a sárkányigával:)

    VálaszTörlés