2011. július 30., szombat

Christin Dor vegyes születésű versei 30. rész


XXX. Fejezet

Hópihék


Szálingóznak a hópihék.
Ide-oda fújja a szél.
A házak ablakai zárva.
Nem engedik őket a házba.
Hideg van, de nekik meg se kottyan.
Keringőznek a világban.
Szépségük páratlan.
Tiszta.
De egy csóktól már elolvadnak.



Nap, Eső s Szivárvány


Aranyló forrásként ragyog az égen.
Felmelegít s átölel.
Nem riad meg, ha esőfelhő borítja.
Sugarai áthatolnak rajta.
Könnyed cseppek hullanak az égből.
Felduzzasztva patakokat, folyókat.
Meglocsolja az anyaföldet, hogy a szárazság elmúljon rajta.
Nem riad meg, ha később felszárítja a Nap.
Mert mindig visszatér.
S amikor már küzdenek egymással, megszületik e harc béke záloga.
Az égből a földre ér.
Színeiben megtör a fény.
Emberek milliói mosolyogva figyeli.
Mert ő Szivárvány a Nap s az Eső gyermeke.
A béke teremtője s őrzője.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Júj, te csaj! Hóóóó? :) Az eső is sok, nem ám még a hó xD De ha beleképzelem magam, akkor inkább egy keringő a kedvesemmel :D Vagy nem így van?? :O Nekem ez jött le :)
    A második és nagyon szép lett! :) Már nem annyira "hideg",mint a téli idő :)
    Béke... szép szó! és szeretem is :D békesség a szívemben, akkor békesség a világban is :) A versed pedig... csak fokozza ezt :) :)
    Remélem sok ilyen lesz még :)

    OneGirl voltam...:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát gondoltam kicsit előrevetítem a téli időszakot:) Szeretem a hópihéket, habár magát a hideget nem, de valahogy ez jött ki. Próbálok még hasonlókat írni. Üdv: Kriszta

    VálaszTörlés