2011. július 24., vasárnap

Christin Dor vegyes születésű versei 24. rész


XXIV. Fejezet

Vívódás


Mikor félve rám pillant, elönt valami furcsa érzés.
Mikor nevemen szólít, a szívem lükteti vérem.
Mikor mással látom, elönt a féltékenység.
Miért szeretem én ennyire?
Egyek vagyunk.
Ezt már rég tudom.
Szívem, lelkem őt kívánja.
Szomorúságát csillapítom.
Könnyeit felszárítom.
Védelmezőn ölelem, mint egy harcos.
S közben kérdem magamtól:
vajon ő szeret engem?
Hálálkodik.
Bocsánatot kér minden apróságért, még akkor is, ha nem ő követte el.
Mindenkivel kedves.
Mindenkihez van egy jó szava.
Tiszta érzésű lény.
De ha közelítek felé,
óva inti magát s egy pillanatra látom a szemeiben dúló kétségbeesést.
Vagy tévednék?
Lehet, hogy a szemében tükröződő kétségbeesés az enyém?
Az lennék?
Hisz vágyom rá minden percben.
A magaménak akarom tudni.
De hisz mégis csak az enyém!
A köteléket nem lehet csak úgy elszakítani!
A kötelék köt minket össze, amely vérrel pecsételhető meg.

2 megjegyzés:

  1. Vampire kingiht!!! :) Oh, hogy mennyire szeretem a mangáját! :):)
    Oh, amúgy Szia! :D
    De most nem ez itten a lényeg :)
    Az előző versek nagyon tetszettek! már nem emlékszem a pontos címére, de az előzőben volt, ami nagyon tetszett :) -bocsánat a lustaságért, hogy nem nézem meg mi is volt a pontos címe :$ *szégyenli magát*
    Csak így tovább! :D Mindent bele! várom a folytatásokat! :D

    OneGirl voltam... :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem baj, néha én sem tudom melyiknek mi a címe:) Nem kell bánkódni emiatt. Valahogy az volt az érzésem, hogy a Nana után nem árt egy másik manga/anime story szereplőket találni:) És nem baj, ha nem mindegyikre írsz, mert az elég fárasztó. Összességében is jó az, ha valaki ír a versekhez komikat.

    VálaszTörlés