2011. július 25., hétfő

Christin Dor vegyes születésű versei 25. rész


XXV. Fejezet

Választás


Nem tudom ki vagyok.
Nem tudom mit érzek.
Csak azt tudom, hogy mindkettő van nekem.
Mellettem állnak.
Támogatnak.
Védnek.
Zavarbaejtő, ahogy rám néznek.
Mindkettő a maga módján törődik velem.
S még akkor is, ha megbántom őket kitartanak mellettem.
Néha mégis úgy érzem csak én vagyok az, aki szeret.
De ez a szeretet is különböző.
Nem tudok dönteni közöttük.
Ha az egyik nincs a közelemben őt keresem.
Mintha nélkülük már nem én lennék.
Néha pedig megfojtanak a közelségtől,
s közben úgy tesznek,
mintha kislány lennék,
aki egyedül semmire sem képes.
Vajon ki az, aki közelebb áll a szívemhez?
Egyiküket sem akarom elveszíteni, mert magam is elvesznék.
Miért nem tudom egyszerűen bevallani?
Miért nem tudok szembenézni az ismeretlennel?
Miért érzem úgy, hogy az egyiket örökre elveszíthetem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése