2011. július 27., szerda

Christin Dor vegyes születésű versei 27. rész


XXVII. Fejezet

Divat


Stílusok, színek, variációk.
Lenyűgöz, átitat, ragyog.
Öltöztet, kényeztet, magam vagyok.
Csipke, selyem, fodor.
Bársony, szatén, fűző.
Minden anyagnak megvan a szépsége.
Bármelyiket is viseld önmagad lehetsz.
Kényelmes, extra, kidolgozott.
Mintás, csíkos, bordázott.
Esztétikus, lezser, alakváltó.
Formál, szépít, kiemel.
Ez az, ami kell.
Ruha, nadrág, póló, top.
Estélyi, menyasszonyi, parti, hétköznapi.
Egyikben, másikban is ugyanolyan szép vagy.



Szépség


Manikűr, pedikűr, szépségszalon.
Elvarázsol.
Magával ragad.
Néhány perc és gyönyörűvé válhatsz.
Csábító pillantás.
Fénylő körmök.
Sima arc.
Bármi, amit te akarsz.
Elegáns.
Csinos.
Alkalmi.
Minden, amit csak adhatnak.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Az első kép 2NE1? :O Mert nagyon hasonlítanak rájuk... vagy csak én képzelem bele xD
    Hm, divat... Azért a másodikra van egy jó szó -mai nyelven: photoshop xD Na jó, azért nem mindenkinél, de azért... xD
    Viszont most maradjunk szépen a verseknél! Tetszenek :) De most csak az első -azt hiszem a másodikat már meg is indokoltam, hogy miért nem kerül olyan közel a szívemhez, mint a többi... :/
    Remélem lesznek még versek! :)
    Amúgy ezek a témák honnan jönnek? :O Mert csak ámulok és bámulok, hogy milyen klassz kis dolgokról írsz és ha összevetem ezt mondjuk az előzővel, ahol ugye 'gyorsulás' volt, akkor azért nem állnak olyan közel, mint a sziámi ikrek xD
    Na oké, csak fecsegek itt... -.-"
    Remélem hamar megszáll a Múzsa és érkezik a következő verses adag :) :)

    OneGirl voltam... :)

    Ui.: Tetszenek ezek a számok! :) vagy... videók xD :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát van mikor nem sikerül az, aminek kellene. És igen eltérnek egymástól. Ez is igaz. Igen lesznek még versek elég szépen. Hát van, amikor csak úgy jön magától. Ha nagyon űzöm az unalmat, akkor csak firkálgatok és végül ezek jönnek ki. Főleg akkor, ha a Múzsa épp szünetet tart, de én mégis írnék valamit.:) És nem baj, ha valamelyik nem tetszik. Van, ami nekem sem jön be.:)
    Üdv: Kriszta

    VálaszTörlés