2011. július 6., szerda

Christin Dor vegyes születésű versei 6. rész


VI. Fejezet

Baráti szeretet


Értékelem az igyekezeted.
Azt, ahogy rám gondolsz.
Ahogy rám tekintsz.
Nincs szebb dolog a Földön,
amikor szerelmes az ember.
De én nem vagyok az.
Nem vagyok beléd szerelmes.
Nem kérem,
hogy várj rám.
Azt sem,
hogy bízzál.
Egyszer úgyis megleled azt,
akit szeretni fogsz s ő is téged.
Nekem nincs hely a szívedben,
csak a lelkedben.
Mert a barátok a lelkükkel szeretnek.




Plátói Szerelem


Mondjam azt, hogy nem szeretlek?
Magam csapnám be.
Nincs a Földön még egy ember,
akit ennyire szeretek,
mint téged.
De te mással vagy.
Szerelmetek pedig nem törékeny.
Mondanám, hogy nem vagyok féltékeny.
De a zöld szemű szörny bennem él egy ideje.
Boldog vagy,
ami nekem sokat számít,
mégis irigykedve nézem mennyire jó neked.
Mert megtaláltad a hű szerelmet.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon szép versek! és a zenék meg a képek is tetszenek! :) :)
    Egybe olvastam el az újabb verseid, úgyhogy ha nem haragszol, egybe is írok hozzájuk :$
    Szóval, nagyon, de nagyon jók lettek! :) Most ami legjobban megragadtot, az a Baráti szeretet :) Ilyesmi helyzetben vagyok, úgyhogy talán érthető :$
    De minden nagyon, nagyon jó lett!
    Sok-sok ihletet a továbbiakban! :) :) Várom az elkövetkezendő, megihletett verseidet! :D

    OneGirl voltam...:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!!! Köszönöm szépen!!! Még lesznek versek, nem mostanában maradok el vele:)Remélem megoldódik a helyzeted. Szép napot! Kriszta

    VálaszTörlés