2011. július 13., szerda

Christin Dor vegyes születésű versei 13. rész


XIII. Fejezet

Új Szerelem I.


Megérintetted a szívem.
Megérintetted a lelkem.
Régen éreztem már ilyet.
Azt hittem, hogy már nincs többé.
Nem akartam hinni neked.
Féltem, hogy csak játszanál velem.
Esélyt kértél, hogy megmutathasd te más vagy.
Megadtam neked, de mindvégig féltem.
Féltem, hogy csak álom leszel.
Féltem, hogy egy nap már nem velem leszel.
De megmutattad, hogy több vagy, mint mások.
Hogy tudsz szeretni s e szerelmet megtartani.
Nem bántottál meg egyszer sem.
S végül én is szerethettelek.



Új Szerelem II.


Egy nem várt szerelem köszöntött be hozzád.
Meglepett, hisz már lemondtál róla.
Lassan befogadtad, érezted.
Minden percét élvezted.
A szerelem pedig nem ment el.
Csak egyre erősebb.
Sokkal jobban, mint azt képzelted.
S a mai napig úgy érzed,
ennél nagyobb ajándék már nem lehet a tied.



Apróság


Minden nap új dolgok várnak rád.
Valami más, ami megújít, ami ösztönöz téged.
Mindent csak apránként szerzel meg.
Nem akarsz túl sokat,
de túl keveset sem.
Örülsz a legapróbb ajándéknak is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése