2011. július 1., péntek

Christin Dor vegyes születésű versei 1. rész


I. Fejezet

Higgy magadban!


Láttam mi történt veled,
végignéztem a szenvedésed.
Hogy mikor tévedtél le az útról,
nem tudom már.
De mindvégig fogtam kezed,
s küzdöttem veled.
Láttam mivé lettél,
elhagytad sorsodat.
Nem küzdöttél magadért,
félredobtad léted.
Nem érdekelt meddig jutsz,
s mi lesz a vége.
Visszafordulni sosem késő,
még megteheted.
Ne hidd azt,
hogy egyedül vagy,
mert itt vagyok veled.
Szavak nélkül is tudom mit akarsz tenni,
de ne tedd.
A szemeidben még ott a fény,
reménykedsz még valamiben.
Higgy magadban,
ha nem is másban.
Higgy magadban!
Térj vissza,
míg nem késő,
mert nem jött el az óra.
Éld az életed,
mert van jövőd.
Ne félj attól,
ami rád vár.
Csak rajtad áll.
Higgy magadban! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése