2013. október 24., csütörtök

Régi verseim 24.

Nem kell nekem hazug szó.
Nem kell nekem hazug csók.
Nem kell, hogy várj reám.
Nem kell, hogy vigyázz rám.
Sötétben tapogatóztam,
azt hittem minden oké.
Úgy tűnt, hogy a szerelem,
mit éreztem múló szenvedély.
Nem vettem észre, hogy más kell neked.
Nem vettem észre, hogy mi kell neked.
Nem láttam mi van előttem.
Nem láttam mit teszel velem.
Vitázhatnánk ki a hibás,
de nem érdekes,
értelmetlen.
Veled vagy nélküled?
Mindegy hogy lesz,
érdektelen.
Szebb napok várnak még ránk,
külön jobb lesz a világ.
Nem kell! Nem kell! Nem kell! Nem kell!
Nem kell, hogy velem legyél!
Nem kell, hogy szeress!
Nem kell, hogy vágyat ébressz!
Nem kell a csókod sem!
Így jó! Jobb lesz, hidd el!
Így jó! Külön utakon!
Így jó! Mi nem megy, nem érdemes!
Így jó! Soha többé veled!
Nem kell! Nem kell! Nem kell! Nem kell!
Nem kell nekem hazug szó.
Nem kell nekem hazug csók.
Nem vettem észre, hogy más kell neked.
Nem vettem észre, hogy mi kell neked.
Nem kell, hogy velem legyél!
Nem kell, hogy szeress!
Így jó! Jobb lesz, hidd el!
Így jó! Soha többé veled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése