2013. október 22., kedd

Régi verseim 13.

Egy és kettő, három és négy,
téged várlak, őrült légy.
Öt és hat, hét és nyolc,
fogom kezed, ne mozdulj.
Egy és kettő, három és négy,
táncoljunk együtt te és én.
Öt és hat, hét és nyolc,
rosszul léptél, neked szól...
Leszel a játszótársam?
Felöltöm a legszebb ruhám,
kicsinosítom a kis pofikám.
Hajam ragyog, szemem csillan,
én vagyok a legszebb királylány.
Királylány! Királylány! Királylány!
Jönnek sorra, párbajra készen,
csetlik-botlik a sok nép.
Forog a szemem, húzom a számat.
Ki legyen? Ki legyen az én párom?
Kapu tárul s belépsz rajta.
Fényes páncél, erő, izom.
Játék vagy sem ez a te napod.
Állj készen, tiéd a porond.
Mindenki harcol, mindenki játszik.
Kié lesz a főnyeremény?
Talán a tiéd? Vagy a tiéd? Tiéd vagy senki másé!
Te vagy a nyerő. Álld ki a próbát.
Az utolsó. Itt a finálé. Én vagy te?
Nyersz vagy sem? Ez itt a kérdés.
Egy és kettő, három és négy,
téged várlak, őrült légy.
Öt és hat, hét és nyolc,
fogom kezed, ne mozdulj.
Egy és kettő, három és négy,
táncoljunk együtt te és én.
Öt és hat, hét és nyolc,
rosszul léptél, neked szól...
Leszel a játszótársam?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése