2016. január 18., hétfő

Hazugság lett volna?

Hazugság lett volna, mit mondtál az érzéseiddel kapcsolatban?
Felelj nekem, kérlek!
Ne tedd ezt velem!
Ne tedd nehezebbé!
Szeretlek téged.
Mégsem hiszel nekem.
Mondd miért...?
Miért változtál meg felém?
Nem szeretnél?
Akkor miért harcoltál, hogy a barátnőd legyek?
Miért tetted a szépet?
Miért kerestél?
Miért hívtál?
Nem értem.
Nem értelek.
Hazugság lett volna a mosolyod?
Amikor rám néztél, szívem hevesen dobogott.
Hazugság lett volna szemed fénye?
Amikor szerelmet vallottál, repestem az örömtől.
Hazugság lett volna csókod?
Amikor egymást öleltük, tudtuk, mit akar a másik.
Veled lenni, ezt akartam s akarom.
De ha te nem akarod, mit tegyek?
Mit tegyek, hogy ismét rám tekints?
Mit tegyek, hogy beszélj hozzám?
Mit tegyek, hogy ne felejts el engem s szeress?
Szeress, mint a kezdetekkor.
Ölelj, mint aki nem akar elengedni.
Csókolj, hogy még a szám is belesajogjon.
Szeress, hogy szerethesselek.

2015.12.18., péntek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése