2016. január 18., hétfő

Térj vissza hozzám

Miért fekszel ezen az ágyon?
Miért nem ébredsz már fel?
Nem akarsz többé látni?
Megértem, ha ez a kívánságod.
De kérlek, ne menj el!
Ne menj, mert fontos vagy nekem.
Kérlek, ne menj!
Inkább én megyek.
Csak térj vissza hozzám.
Térj vissza az életbe.
Szükségem van rád.
Szeretlek téged.
Hányszor suttogjam a füledbe?
Hányszor lopózzam be hozzád?
Miért teszed ezt velem?
Miért hagyod, hogy örömkönnyek helyett a bánat mardossa szívem?
Nem érzed, mennyire szeretlek?
Mennyire akarlak?
Mennyire vágyom rád?
Nem akarsz többé látni?
Ha tehetném, utánad mennék, hogy felrázzalak mély álmodból.
Hadd, hogy én menjek!
Térj vissza az életbe!
Szeretlek téged.
Szükségem van rád.
Csak te éltetsz engem.
Hadd, hogy én menjek!
Térj vissza az életbe!
Szeretlek téged.
Térj vissza hozzám.

2015.12.18., péntek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése