2012. július 5., csütörtök

Christin Dor - Versek 3. rész

Rég volt, amikor elhagytál,
kiléptél az életemből minden búcsú nélkül.
Kerestelek.
Városról városra járva kutattam utánad.
Ha láttak is téged,
már tovább álltál.
Nem hagytál nyomot magad után.
Mindent elvesztettem,
amit te jelentettél nekem.
Még most is várlak téged.
Ha visszajönnél tárt karokkal várlak.
Nem kérdezek semmit.

***

Volt idő mikor elhittem szeretsz engem.
A szemedben furcsa láng lebegett.
Azt hittem az értem érzett szerelmed az,
mi lángba borítja szemed tükrét.
Tévedtem.
Másra gondoltál,
amikor engem öleltél.
Másra gondoltál,
amikor csókoltál.
Leplezted igaz érzéseid s én hűen követtelek.
Tévedtem.
Már tudom nem lett volna szabad engednem neked.
A bűnöm csak annyi,
hogy szerettelek s nehezen feledtelek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése