2010. szeptember 4., szombat

Újabb költeményeim!!! 1. rész

Álmokat szövök, álmokat dédelgetek,
s ki tudja mikor valósulnak meg.
Nem mondok le róluk,
mert hiszek bennük.
Türelmesen várok,
amíg eljön az idő.
Lehet, hogy illúzióba kergetem magam,
vagy már ott is élek.
De nem mondok le róluk egykönnyen.
Voltak idők, amikor megingott a hitem bennük,
de rájöttem s elfogadtam,
hogy nem mindig könnyű.
Harcolok az álmaimért,
harcolok a vágyaimért.
S ha teljesül mind,
akkor új álmokat szövök s dédelgetek,
amíg csak élek.

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus, Bravó, csodás, mesés, elképesztő:) Gyönyörű vers:) minden álmodozó érzései benne vannak és igazak. Aki álmodik, az hajthatatlan:D Ahogy te is és ez nagyon is jó dolog:)(L)
    OneGirl

    VálaszTörlés
  2. Nagyon dicsérsz engem:) Kedves tőled. Persze meg kell hagyni, hogy sok helyen talán nem értelmezhető a versek sorai. Egy-kettőt találtam is, ami arra utal, hogy kapkodtam:)

    VálaszTörlés