2010. szeptember 2., csütörtök

Költeményeim!!! 24. rész

Úgy érezném ajkad puhaságát ajkamon.
Úgy átölelnélek szótlan egy forró nyári napon.
Úgy szeretném, ha mindig velem lennél.
Úgy hiányoznál, ha elmennél.

***************************

Angyal szólt nekem: hazatértél.
Angyal üzent nekem: megérkeztél.
Vártalak oly hosszú időn át.
Vártam mikor jössz el hozzám.
S amikor megjelentél előttem,
szótlanul néztük egymást.
Tekintetünk beszélt helyettünk is,
hogy mennyire hiányoztál.
Aztán átöleltük egymást,
szorosan, gyengéden.
S közben ajkunk összeért,
lágyan, finoman érintve.
Nem kellettek szavak,
hogy köszöntsük egymást.
Nem kellettek szavak,
hogy megértsük egymást.
Mindketten egyet akartunk csupán,
ölelő karjaink közt megpihenni már.

1 megjegyzés:

  1. CSODÁS!! komolyan mondom, hogy fejleszteni kéne a szókincsemet, mert három-négy jelző után kifogyok a verseidet illető szavakból. Azonnal neki is látok:) Na jó, majd ha végeztem a többi írásoddal:)
    OneGirl

    VálaszTörlés