2021. január 24., vasárnap

Egyetlen út van hátra

Hinni s reménykedni.
Éreztem, hogy nem lesz könnyű.
Minden nap látom a tükörben.
Bárcsak lenne egy lepel,
ami elfedné előlem.
Hinni s reménykedni.
Hogy minden úgy alakul,
ahogy elterveztem.
 Amikor tükörbe nézek,
azt lássam,
akivé válni akartam.
Hogy még nem vesztem el.
Felépíteni mindazt,
amit elérhetetlenné tettem.
Egyik hibából a másikba.
Egyik rossz döntés a másik után.
Telnek a napok.
S minden nap ugyanúgy ébredek.
Távol azoktól az álmoktól,
amiket magaménak tudhattam.
Amikbe belekapaszkodtam.
Amiben még tudok hinni.
És amikor dönteni kell,
helyesen tegyem.
Egyetlen út van hátra.
S ha ezt az utat meglelem,
rálépek.
És amikor választani kell,
tudom,
hogy minden mást hátrahagyok.
Mert hiszem s reménykedem.
Mert érzem, hogy még nincs vége.
Mert van még újrakezdés.
Mert az igazából az én utam lesz.

2021. január 24., vasárnap 09:24

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése