2021. január 24., vasárnap

2021. - New Year - New Me - Új versek születőben

 


2009. szeptember 10-én kezdtem hozzá a bloghoz. Minden bevezető nélkül "Pillangótánc" címmel

Pillangótánc

feltöltöttem az első verset és azóta szép számmal gyarapodtak a versek. Jók, kevésbé jók, ahogy az ihlet hozta. Vannak olyanok, amik erősen hasonlítanak egymásra, ilyenkor már egy kissé erőltetve volt az írás. Voltak termékeny éveim, mint 2010-2013. közötti években íródott verseim, és végül a 2016-os év, amikor valamit össze tudtam hozni. Volt ekkor is ihlethiány rendesen, de minden hónapban töltöttem fel legalább 3-4, hanem több verset is egyszerre. Aztán jöttek a ritkulások. Nem írtam. Ez leginkább 2017-től látszódik, mikor hónapok is teltek el egy-egy vers között. Természetesen a saját verseim mellett fellelhetőek olyan költők versei is, amik tetszenek, amiket szeretek. De most újult erővel belendültem ismét, így jönnek az idei év első termései.

Aki olvassa, remélem tetszeni fognak neki, bár azt is megértem, ha mégsem. Hullámvölgy ide vagy oda, a versírást egy ideig biztos nem fogom alábbhagyni.

Kicsit megkésve, de mindenkinek Boldog Új Évet kívánok, teljen az év egészségben, szeretetben, álmokban és sok-sok élménnyel. A legjobbakat.

xoxo

💖💝💞💟

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése