2011. május 17., kedd

Szerelmi Pillanatok 6. rész

Két férfi létezik számodra.
Az egyik szenvedélyes.
A másik csendes.
De mindkettő fontos neked.
Nem tudnál dönteni.
Nem akarsz megválni tőlük.
Mindkettő iránt érzel valamit.
Ezek az érzések néha összekuszálódnak,
de értelmet lelsz bennük.
Egyik nélkül sem tudnál élni.
Mert te így vagy egy egész.

***

Érzed, mikor melletted vagyok,
s ez nekem is jó,
mert tudom minden gondolatod körülöttem forog.

***

Buja vágyak mik felemésztik lényünket.
Egymáséi vagyunk minden egyes öleléssel.
Nem bánunk meg semmit.
Akarjuk a másikat.
Nem törődünk az idővel.
Tartson ameddig tartania kell.

***

Mikor felébredek te ott alszol mellettem.
Puha ajkad mosolyra húzódva.
Kezed az én kezem fogja.
Mintha mindez álom lenne.
De mégsem.
Mert amikor felébredsz én még mindig ott vagyok melletted.

***

Rímekbe foglalom, hogy mit érzek irántad.
A szavak záporoznak a hófehér papírra.
Amikor elolvasod szerelemmel telve nézel majd rám.
S én ölelő karjaimba zárlak.

***

Mégha össze is veszünk, mindig kibékülünk.
Mégha bántjuk is egymást, mindig bocsánatot kérünk.
A szerelem mi köztünk van egyre erősebb.
Ha szívünkre hallgatunk a nevünket suttogják, s mi egymásnak, hogy szeretjük egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése