2010. december 31., péntek

Verseim a Múzsám által 2

Elmondtad, de már túl késő.
A vallomás már nem tudta visszahozni őt.
Szíve még ugyan érted dobban,
de már nem lehet veled.
Életét elkötelezte már másnak,
s ezt megszakítani nem akarja.
Elmondtad, s ő tudja hogyan érzel,
de nem lehet már a tied ezt fogadd el.
Mert ő már elfogadta,
hogy egykor együtt voltatok,
de már vége.

ღ°•.♥.•°ღ

Folyton hazudtál neki,
s ő ezt már nem bírta tovább.
Továbblépett, nélküled éli életét.
Mindkettőtöknek fáj a szakítás,
de legbelül érzitek,
hogy így volt helyes.
S ha egy nap meg is bocsát neked,
tudd, hogy ezt tiszta szívből teszi s,
hogy már nem haragszik rád többé.

♥―♥―♥―♥

Apró szösszenetek miken összevesztek,
de mindig kibékültök.
Ha nem is mindig értetek egyet,
abban igen, hogy a szerelem mindent legyőz.
Sokáig úgy sem bírjátok ki egymás nélkül,
mert a szívetek összehúz titeket.
Enélkül pedig nem tudnátok élni sem.

*:·.*.·:*¨`*:·.*

Általad lettem gyönyörű,
s amikor a szemedbe nézek magamat látom.
Általad lettem újra szerelmes,
s ezt köszönöm,
mert így értelme van az életnek.

'♥´¯`*·.¸¸☆´¯`*·.¸¸♥

Úgy vártalak, úgy vártalak...
minden percben egyre jobban.
Néztem az időt, hol lehetsz már?
Azt hittem becsaptál, de aztán felbukkantál.
Ölelő karodba borultam s aztán elmentünk a moziba.
Mindvégig fogtuk egymás kezét,
s a film helyett is csak téged bámultalak.
Úgy vártalak, úgy vártalak...
minden percben egyre jobban.
Csókod ízét még mindig érzem,
olyan boldog vagyok melletted.
Hosszú beszélgetések,
séta a parkban,
s máris el vagyok kényeztetve.
Alig várom, hogy újra együtt legyünk,
mert igazán jó veled.
Úgy vártalak, úgy vártalak...
minden percben egyre jobban.
S örülök, hogy én lehetek az,
ki a szívedet elrabolta.

2 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Először is, Boldog új évet!
    A verseid pedig csodásak lettek, mint mindig:) Nagyon tetszenek:D
    Gratula!
    Ebben az évben is sok-sok csókot a Múzsától:)

    OneGirl

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Boldog új Évet neked is!!! Köszönöm szépen!!! Hát remélem is, hogy a Múzsám megmarad!!!:) Amúgy nem tudok belemenni a blogodba.:( Már nem foglalkozol vele? Mert nekem nagyon tetszett!!!

    VálaszTörlés