2024. január 18., csütörtök

Mintha megszűnt volna minden

Elengedted kezem.
Hiába próbáltalak elérni.
Ahogy elhagytál, minden összetört.
Ahogy hátat fordítottál, úgy záródott be utánad az élet.
Mintha megszűnt volna minden.
Amíg fogtad kezem, szívem is hevesebben vert.
Amíg elértelek, sosem éreztem magam egyedül.
Amíg mellettem voltál, az élet virágzott körülöttem.
Mintha megszűnt volna minden.
Elengedted kezem s nem talállak.
Hiába akarlak megtalálni, elérhetetlenné váltál.
Keresem a kiutat, hogy megnyílj nekem.
Mintha megszűnt volna minden.
Amíg fogtad kezem, biztonságban éreztem magam.
Amíg elértelek, tudtam, hogy mindig velem vagy.
Amíg mellettem voltál, az élet virágzott körülöttem.
Mintha megszűnt volna minden.
S te már nem vagy velem.

Christin Dor
2024. január 18., csütörtök 19:25

Ihletet adó dal:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése