2013. június 28., péntek

Mint a Hold...

Mint a Hold...

Mint a Hold,
úgy változol,
de számomra mindig is olyan leszel,
amilyen voltál első találkozásunkor.
A szemed csillogása még mindig elárulja,
hogy szeretsz.
S ha csak egy pillanatra is behunyom szemem,
minden porcikád érzékelem.
Soha nem szerettem még ennyire senkit sem.
Soha nem mondtam még oly szavakat,
amivel elárultam volna magam.
Érted megtettem s megtenném annyiszor,
ahány csillagfény ragyog odafenn az égen.
Bárhol is járjunk az életben,
mindig szeretni foglak téged.
Szívem rejtelme te vagy,
nálad a kulcs,
bárhogy is rendelkezz vele,
én még azután is szeretni foglak,
hogy visszakapom tőled.
Ám a változás nem riaszt meg.
Gondolataim körülötted járnak.
Féltve őrizlek.
S ha kell magamhoz hívlak éj szerelmem.
Amikor elbúcsúzunk egymástól,
mindig megtalálom az utad hozzád,
ami elvezet szívedhez s a reményhez,
hogy akkor is boldogok leszünk,
amikor a fény örökre elnyel.


2013. június 4.
kedd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése