2016. február 3., szerda

Bizalmat vesztett lélek

Nem kell több hazugság,
tartsd meg magadnak.
Nem akarlak többé látni,
örülhetsz magadnak.
Bíztam benned,
de eldobtad szívem.
Hibát hibára halmoztál,
sokszor megbocsátottam neked.
Fogalmad sincs mit okoztál.
Te voltál azaz ember,
akiben megbíztam,
akinek elmondtam féltett titkaim,
mégis hátba szúrtál kegyetlenül.
Mire volt ez jó?
Nem kell több hazugság,
tartsd meg magadnak.
Bíztam benned,
mégis elárultál engem.
Engem,
aki szeretett téged.
Mindent megtettem érted.
Mégsem voltam neked jó.
Mire volt ez jó?
Eldobott idő.
Elrabolt szív.
Gyenge szavak.
Bizalmat vesztett lélek.
Mégis mire mentél vele,
hogy hazudtál?
Nem kell több hazugság.
Nem akarlak többé látni.
Fogalmad sincs mit okoztál.
Elárultál engem.
Engem,
aki szeretett téged.
Mégsem voltam neked jó.
A bizalommal a szerelmet is elvesztetted.
Mégsem érdekel.
Már nem érdekelsz.

2015.12.19., szombat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése