2022. június 22., szerda

Olyan vagy, mint egy tükör

Olyan vagy, mint egy tükör.
Magamat látom benned.
S tudom, hogy kiolvasod minden gondolatom.
Ráébredni, hogy átlátsz rajtam.
Ráébredni, hogy elérhetetlen vagy.
Minden, amit nem akarok tudni, megmutatod nekem.
Mélyen belém látsz.
S hagyod, hogy szenvedjek.
Nem érintelek, mégis vágyat érzek.
Nem érintesz, mégis félek.
Félek, hogy sosem érhetlek el igazán.
Míg te mindent tudsz rólam.
S nem hagyod, hogy elfeledkezzek rólad.
Te vagy az én tükröm.
Zavaros és fagyos.
Te vagy az én álarcom.
Vágyakozó.
Mindenhol téged látlak, mégsem elég.
Mindenhol ott vagy, mégis érintetlenül.
Némán mosolyogsz.
Gúnyolódsz.
Én mégis vágyom mindarra, amit adsz nekem.
Szenvedésre ítéltettél, de szenvedélyeddé váltam.
Egyikünk sem ereszti a másikat.

Christin Dor

2022.04.14., csütörtök 07:34 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése