2011. június 27., hétfő

Blog Díj



Az első blogdíjam, amire nem is készültem fel, de szerintem nem is lehet. Nagyon meglepődtem és nagyon szépen köszönöm!!! Kedvenc költőm William Shakespeare. Hogy mióta is írok verseket? Az igazat megvallva régebben nem igazán szerettem a verseket, főleg amikor kötelezőket kellett tanulni. Aztán egy-két alkalom erejéig próbáltam rímelni, gyűjtögettem néhány verset, de utána ráhagytam. A nővérem szeretett verseket gyűjteni én meg lapultam és a regényeimmel foglalkoztam. A regényeimben leírtam az érzéseimet, de mások karaktere által. Ami egyrészt jó, másrészt nem. Aztán úgy egy-két éve ezek az érzések vers formájában kezdtek gyülekezni és a Múzsám által a gondolataim, a kusza érzelmi világom lassan papírra vetődött. Hogy ki ez a Múzsa? Magam sem tudom. Én magam vagy más személy lenne az? Egy belső késztetés, ami nem engedi, hogy elfojtsam magamban az évek alatt halmozódó érzéseket? Az igaz, hogy nem mindig jön egyszerűen, de amikor egy szó megragad a fejemben elindul valami bennem és akkor írok és írok. De van úgy, hogy egy dal, egy kép, egy álom teszi lehetővé, hogy a gondolatokból rímeket faragjak. A legtöbb esetben talán a szerelem az, ami felmerül a blogomban, de van amikor egy találkozásról, egy elfelejtett kapcsolatról vagy más olyan dolgokról, amik szinesíthetik a saját és mások életét.




Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése