2011. április 5., kedd

Változatos Versek

Virágok zápora nyílik előtted.
Sokszínű, illatos s selymes.
Vadmező az otthona.
Szél a kedvese.
A napsütés a mosolya.
Az esőcsepp a könnye.
Változnak mind.
Élik életük.
Boldogságot visznek mindenki számára.
Kifogyhatatlanok.
A szabadság gyöngyszemei, ahogy mindenki más is.

***

Mélység. Feneketlen űr.
Láthatatlan sötét lepel.
Titkokat rejt.
Soha nem tűnik el.
Úttalan út járja be.
Ismeretlen.
Mégis ott van bennünk.
S néha magával ránt.
Néha pedig egyszerűen bezáródik mögöttünk.

***

Forró, mint a láva.
Édes, mint a méz.
Finom, mint a selyem.
Folyékony, mint a víz.
Most örülnék egy cappuccino-nak.

***

Látomás. Egy kép, mely hirtelen tör elő.
Egy kép, mely megmutatja a jövőt.
Egy kép, mely ezelőtt nem is létezett.
Egy kép, ami valóságosabb már nem is lehet.

***

Bárhol jársz, én veled vagyok.
Bármit csinálsz, én melletted állok.
Bármit is mondj, én kitartok melletted.
Mert hűséges barátod vagyok s ennél több nem is kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése