2016. szeptember 29., csütörtök

Nélküled... Melletted

Nélküled üres a lelkem.
Nélküled nincs levegő.
Nélküled nem lüktet szívem.
Nélküled élni sincs kedvem.
Melletted az lehettem, aki mindig is lehettem.
Melletted nem voltam egyedül.
Melletted boldogság volt minden perc.
Melletted találtam meg önmagam.
Nélküled nincs nevetés.
Melletted sírásig nevettem.
Nélküled könnyeim keserűek.
Melletted felhőtlen az élet.
Nélküled szürkeség minden.
Melletted lehettem minden percben.
Nélküled még az idő is megállt számomra.
Melletted megtanultam szeretni.
Nélküled elveszettnek érzem magam.
Melletted akarok lenni.
Nélküled még a napsütés is rideg hóvihar.
Melletted akarok maradni.
Nélküled csak a magány van nekem.
Melletted mindig csak melletted.
Soha többé nélküled.

2016.07.28., csütörtök

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése